7 år

Det är fullt upp för vår lilla familj. Min man jobbar långa dagar och jag och Wilma fyller dagarna med öppna förskolan, mammagruppen och hemmastök. Idag har vi varit på babysim och W var jätteglad hela tiden. Nästan så glad så jag trodde att hon skulle börja gråta men det gick bra hela badstunden.
Den här helgen har vi både haft repdag i lördags och rep + konsert i söndags så W har varit hos mormor och morfar och morbror och moster. När det är så här mycket så funderar jag på om jag verkligen ska vara med i kören. W är bara liten en gång och tiden går så fort. Hon har det bra med barnvakterna men hon är bara 6 månader och vår lilla plutt.
En annan nackdel är att vi aldrig kan ha barnvakt för att göra någonting bara jag och Håkan eftersom det är tillräckligt mycket med körtimmarna.
Det blev ingen vila den här helgen och nästa helg är det också fullt upp, jag har inte tittat längre fram i kalendern men jag hoppas att det kommer en ledig helg snart.
 
Idag firar jag och min man 7-årsjubileum. Det blir en lugn hemmakväll för oss tillsammans med Wilma, hon och jag ska snart bege oss till affären och titta vad vi ska hitta på till middag.
 
Kärleksparet hösten 2007.
årgång 2007
 
Jag & Håkan på Mallis, sept 2010.
årgång 2010
 
årgång 2013
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder på er, Grattis! Så kul att läsa din blogg och se alla fina bilder.
Kram från (Amsta)Katarina

2013-10-23 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0