Lite kladdigt

På måndagar går vi på babysim och efter det är Wilma helt slut och sover flera timmar på eftermiddagen. Det innebär att jag kan pyssla med lite eget på måndagseftermiddagarna. 
Idag hade jag tänkt att jag skulle försöka mig på att göra hand och fotavtryck på Wilma och det ska man helst göra när de sover så att de är lite mer samarbetsvilliga. Jag satte igång men precis när jag skulle göra fotavtrycket så vaknade hon och ryckte till, så foten blev lite bredare och tårna lite suddiga. När hon somnat om försökte jag med handen, men det blev så svagt avtryck så jag satte på mera färg och när jag tryckte dit handen igen så vaknade hon till, långfingret blev väldigt långt och lillfingret syns knappt men det känns okej ändå.

Igår var vi ute en sväng och det var fantastiskt fint väder! 
Jag hade min nya höstkappa från Lindex, Matthew Williamson-kollektion. Jag har köpt en liknande till Wilma också så att vi kan matcha (men barnvarianten var lite finare och mer figursydd) men det dröjer nog innan hon kan ha den för det var en ganska stor storlek. 
Såhär ser den ut, tyvärr har jag ingen bild när den är knäppt.
Osminkad och blek men glad ändå.

Ikväll blir det lite hemmafix, sänggaveln levererades idag och fler tavelkrokar är inköpta så nu kan vi komma i lite bättre ordning även om vi är långt ifrån klara. Det är roligt att leta inredningsdetaljer så jag är glad att vi tar det i omgångar, på så sätt har jag alltid har minst ett inredningsprojekt igång.
Näst på tur står vardagsrum- och sovrumslampor samt att få klart källaren  och elen i huset. Det sistnämnda kan jag inte fixa själv så det får en elfirma göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0