På rätt väg

Wilma har tränat i hoppgungan idag.

Ikväll har jag genomfört första gympasset på 15 månader! Det var jobbigt och jag tror att träningsvärken kommer att infinna sig imorgon. 

När jag kom hem doftade det ljuvligt! En  gulaschsoppa stod å puttrade på spisen. Min fina man hade fixat mat när jag var iväg och tränade. 
Under hösten har vi ätit soppa minst en dag i veckan, det passar så bra när det är mörkt och kallt. Det kommer nog upp några sopprecept här på bloggen framöver.
Nu blir det soffan och Breaking Bad på Netflix.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt jobbat!

2013-10-22 @ 22:00:24
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: emma

hon såg ut att gilla hoppgungan !! så söt :-)

2013-10-22 @ 22:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0