Tjejkväll i Stockholm

W ute på shopping.

Dagen började med ett träningspass. Det är så skönt att träna, men väldigt jobbigt. Jag önskar att jag tog mig i kragen och gjorde det tre gånger i veckan. W skötte sig mer än halva passet sen blev hon lite trött och ville helst vara i famnen. 
Efteråt blev det lunch hemma innan vi gav oss av till Stockholm. 
Vi hann med några butiker idag och vi ska fortsätta imorgon förmiddag innan det bär av till Västerås igen. Då blir det inflyttningsfest hos lillebror och Emelie.

Imorgon ska jag titta på promenad- och träningsskor till mig, idag blev det napphållare och lite annat till W. 

Idag fick vi se bilderna (på mail så de var ganska små men man såg bra ändå) som Annie tog i tisdags och det var så många fina! Det kommer att bli svårt att välja. Jag ska dit nästa vecka så vi har helgen på oss att välja.
H är ute på trevligheter och jag och W har tjejkväll på hotellet. 
Jag köpte med min favoritsallad med räkor från Tysta Marie och en supergod kanelbulle från NK och på tv är det nån Twilightfilm så vi har det riktigt bra. Det kommer nog att bli en tidig kväll för mig för jag är trött och sängen känns riktigt inbjudande. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0