Babysim och skojakt

Idag var det dags för babysim igen och vi gjorde en massa skojiga saker. Jag hoppas att Wilma tycker att det är lika roligt som jag gör, för jag har tänkt att vi ska gå fortsättningskursen sen.
 
Efter simningen så tog vi en tur ner på stan och W sov som en stock både under lunchen och skojakten. Simningen tröttar verkligen ut henne så det blev 3 timmars sömn på eftermiddagen.
Lunchen intogs på Vivaldi, och jag åt räk- och kycklingsallad.
 
Jag har gått i gympadojjor sen i somras så allting jag provar i skoväg känns så obekvämt. Jag vill ha någonting som jag kan gå långpromenader i och som passar till både kjol och byxor. Jag hittade inga skor idag men däremot så hittade jag en snygg jacka på MQ som jag funderar på att köpa.
 
Idag fick hon smaka äpple- och katrinplommonpuré, det var succé!
 
Jag och W har haft en lugn kväll och nu pågår nattning, hon är inte glad men jag ger inte upp så lätt. Vi får väl se vem som är mest uthållig, det är riktigt svårt att inte ta upp henne när hon är så ledsen.
 
Resten av veckan är det fullt upp med öppna förskolan, bvc-besök, frissan, kör, födelsedagskalas och mycket annat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0