Bakning och bilfärd



Igår hade vi några gäster på besök och jag bakade äppelkaka och chokladmuffins med limefrosting. Jag är lite tråkig för när jag hittar något bra recept så gör jag det tio gånger i rad. Nu är det dessutom högsäsong för äpplen så då blir det många äppelkakor. Muffinsen är samma recept som monstercupcakesen men utan ansikten. Den här gången ändrade jag receptet på frostingen och den smakade lika gott trots mindre socker så jag ska uppdatera det gamla receptet när vi är tillbaka i Västerås igen.

 Ikväll bär det av norrut igen och den här gången ska jag och W köra upp så jag hoppas att hon är på bra humör. De senaste dagarna har hon varit lite sur och gnällig. Vi tror att det är tänder på gång + att hennes mage har bråkat lite så det har inte varit lätt för henne. 

Hårband och byxor Lindex, tröja Åhléns. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0