Barnkläder och Stockholmsbesök

Vi kom hem vid 3-tiden inatt och det gick väldigt bra att köra. Jag trodde att jag skulle vara mycket tröttare än vad jag var och dessutom var det lite trafik så det flöt på riktigt bra efter bilkön vid Lagan.
 
Det finns så mycket fina barnkläder. Jag önskar att min egen garderob innehöll lika många fina färger och modeller som Wilmas garderob gör. Märks det att turkos och rosa är mina favoritfärger?
 
Idag har jag sorterat upp Wilmas kläder så nu ser det ut såhär i hennes garderob. Det var bra att få en överblick så att jag vet hur mycket vi har i varje storlek. Nu använder Wilma 62-68 och de kläderna finns vid skötbordet och idag kom strl 74 upp i garderoben + det vi har i strl 80-92.
Från och med strl 74 har vi nog kläderna i garderoben istället. De tar mer plats och förhoppningsvis så behöver man inte byta käder lika ofta när hon är lite äldre.
 
Imorgon, alltså egentligen idag eftersom klockan har passerat midnatt, blir det shopping i huvudstaden och därefter kalas för trillingarna som fyller 2 år. Det ska bli skoj att se dem för nu var det länge sen.
Imorgon är det kulturnatt i Västerås och traditionsenligt så sjunger Mariakören i Domkyrkan kl 23. Jag hoppas att min röst är okej så att jag kan vara med och sjunga, den har känts lite si och så de senaste dagarna.
 
Nu blir det ett avsnitt av Breaking Bad och sen blir det sängen så att vi är pigga imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0