Dagen efter

 Jag och Wilma är redo för party!


Igår hade vi inflyttningsfest och det blev en trevlig kväll med många härliga människor. Det blev en bra mix med familj, körkompisar, kollegor, grannar m.m. Det blev tipspromenad, thaibuffe, efterrätt och mycket prat.
Vi fick en massa fint till huset och flera goda viner.

Idag sov jag till 11.30 (med undantag för amning kl 7) och då väckte jag Wilma. Det var jätteskönt att få sova ut lite.
Jag och W var iväg på Pomp De Lux-visning nu på eftermiddagen. Det fanns så mycket fint och jag beställde lite saker som ni ska få se sen när de kommer hem.
Nu blir det middag och tv för hela slanten, det är så skönt med en lugn avslutning på helgen. Orange is the new black heter serien som vi följer nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0