Skåne

Vi kom fram vid 22-tiden igår och tågresan var ett äventyr då W hade ont i magen och visade det på ett högljutt sätt större delen av resan. Det kändes ändå så okej och jag kan tänka mig att åka själv med henne igen. 
Idag blev det en lång tur på stan och promenad dit och hem. 
Nu väntar vi på H och sen blir det en tur till Nova. 

Jag har verkligen saknat Skåne! Sist vi var här var i juli och nästa gång vi ska hit blir antagligen i november så det blir inte lika ofta som innan. Det är skönt att mest vara på ett ställe nu när Wilma finns men jag saknar den här lägenheten, umgänget och staden. Det blev inga bilder tagna idag men jag bjuder på en från tågresan igår. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0