Underbara fredag

 
Vi har en riktigt bra dag idag. Den började lite stressigt men när vi väl kom iväg så flöt det på. Idag var det premiär för mamma-barnträning på Actic på Kristiansborg och det var jätteroligt!
Jag är i urusel form och det var så kul att äntligen få röra på sig och köra styrka. Wilma låg på en filt vid sidan om och hade det bra. När vi körde plankan så hoppades jag på att hon skulle gnälla lite så att jag kunde få en paus men det gjorde hon inte (och det var bra för då fick jag hårdare träning).
Nu har jag massa härliga endorfiner som flyger omkring i kroppen och jag är på toppenhumör. Wilma fick mat och sen somnade hon så nu när jag är nyduschade så är det dags för min lunch.
 
Wilma ville också dricka. Sötnosen har namnsdag idag, det är Lillydagen!

Vi får se vad som händer efter lunch, antingen blir det en promenad i det fina vädret eller så fortsätter jag mitt hemmafix-race som jag påbörjade igår. Trevlig fredag och helg på er allesammans!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0