Me-time

Mitt senaste besök hos frissan var i maj när jag var i Stockholm. Det är inte så lätt att komma iväg till frisören när man är föräldraledig, och den frisören som jag vanligtvis går till jobbar inte helger. Min tanke var att jag skulle ha fixat håret innan lillan kom men eftersom hon kom ut en månad tidigt så hanns det inte med. 
Min frisör hade en ledig tid i januari men jag ville få det fixat innan jul och gärna snart eftersom det var så slitet att det var svårt att borsta det, så i fredags ringde jag till en annan salong och fick en tid idag.
Jag hamnade hos en jätteduktig frisör och hon var helt inne på min linje om att håret skulle bli mörkare så det blev det!
Jag stortrivs och mitt hår mår bra av att vila ifrån blonda slingor som sliter på håret. 
Mina föräldrar passade barnen och jag är så tacksam för att de ställer upp! Dessutom hjälpte de oss med andra saker medan de var här hemma. 

Det blev bara två timmars sömn för mig inatt så det var ljuvligt att halvligga i en massagestol samtidigt som frissan masserade in en inpackning. Jag hoppas på mer sömn inatt men än har det inte blivit någon, jag hoppas att lillan somnar snart så att jag kan krypa ner i sängen. 

Imorgon väntar föris för Wilma och jag och Lilly ska till BVC. Hon har passerat 3 kilos-strecket nu så det är jätteroligt! Nu håller jag tummarna för att hon har gått upp ordentligt till imorgon. Om hon fortsätter att gå upp bra i vikt så kanske jag kan skippa att ställa klockan på natten och bara mata henne när hon själv vaknar, vi får se vad de säger imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Ida

åh så fint!
Vad kul att hon nu får heta Lilly! Det passar henne! :)
Jag blev så glad av att se dig på maxi! Kram!

Svar: Tack så mycket! Det var så roligt att träffa dig och familjen! Kram!!!
Kristin

2014-12-02 @ 07:59:16
Postat av: Kerstin

Så fin du blev i håret,färgen passar dig jättebra,.
Så fint namn er dotter fick!
Kram Kerstin

Svar: Tack! Det känns bra. Ja, vi tror att det blir Lilly, det är inte helt bestämt än :-). Kram!
Kristin

2014-12-03 @ 07:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0