Afrikanskt

Dagens lunch.
 
Idag har vi hållt oss hemma. Min telefon har strulat den senaste tiden och den här sista veckan har den inte alls varit samarbetsvillig. Idag försökte jag att uppdatera den i hopp om att få igång mina appar igen men då la den av helt. Efter några timmars försök så fungerar den igen, jag kan iallafall ringa på den. Apparna får jag ta en annan dag.
 
Gårdagen spenderades på Leos lekland och där stortrivdes W och hennes kompisar. Vi stannade till 15-tiden och därefter åkte vi hem och lekte tills det var dags för W att åka till sin gudfar och Emelie och jag fick några timmars energipåfyllning på kören.
Natten till tisdag så drömde jag om mat (kokospanerad kyckling) och efter det blev jag så sugen på kyckling med kokos så jag googlade runt och hittade en afrikansk kycklinggryta med kokos som jag bjöd Håkan på i tisdags kväll. Den var ganska god enligt mig medan H tyckte att den var jättegod, så med några små förändringar så kommer den att lagas igen. Det blev många portioner så den har ätits vare dag sen dess.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0