Haga slott och första natten utan Wilma

Haga slott
 
Helgen som gick spenderades på Haga slott utanför Enköping. Det var kören som åkte på övningshelg inför den kommande cd-inspelningen så tiden ägnades åt repetition av vårens reportoar.
Jag älskar fina miljöer och det var roligt att få vistas här en helg. Hade vi haft någon ledig tid så hade det blivit en lång promenad för det var strålande sol (som alltid när vi har rephelg),
Utsikten från övningsrummet.
 
Den här helgen var det även premiär för Wilma att sova utan oss. Vi lämnade henne till min lillebror och hans tjej på lördagsmorgonen och på eftermiddagen tog mormor och morfar över och hade henne över natten. Som förstagångsförälder så känns det som väldigt stort att lämna bort sitt barn över natten, iallafall för mig.
Wilma har haft barnvakt ofta men aldrig över natten. Nu är premiären som sagt avklarad och det gick galant för alla parter. Hon hade skött sig ypperligt och sovit bra, så det känns lovande för framtiden.
Vi fick många mms så då var det inte lika svårt att vara ifrån henne så länge.
 
Klänning från Lindex, leggings från H&M, rosett från NK.
 
På lördag ska jag stå på loppis och W är gärna med och sorterar ut vad som ska säljas.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0