Snön och kylan har kommit

Vi kom hem från Lund i måndags kväll och vi möttes av snö och kyla, i Skåne var det plusgrader och bart på marken.
Vhar haft en ganska lugn vecka hittills. Den efterlängtade badpremiären på babysimmet blev äntligen av och Wilma stortrivdes i vattnet.
Igår blev det en promenad till gymmet och sen en timmes hårdkörning (träningsvärken känns härlig idag) och Wilma fick vara på barnavdelningen. Hon hade inte tid att säga hej då till mig eftersom det fanns så mycket roliga leksaker och när jag var ute på gymet så kunde jag höra hennes glädjetjut från barnrummet.
Det gick jättebra att ha henne på barnpassningen så det blir det nog mer av under våren. Jag tycker att det är skönt att träna på dagen, då är jag "klar" när H kommer hem från jobbet och vi får kvällen tillsammans istället.
 
Efter gymet gick vi hem och åt lunch och därefter åkte vi hem till min syster och spenderade eftermiddagen där innan det var dags för körövning.
Idag hade jag tänkt att uträtta lite ärenden men eftersom både mina och Hs nycklar åkte till Stockholm imorse så håller vi oss hemma tills H kommer hem. Jag somnade direkt när jag la huvudet på kudden igår men vaknade vid 3-tiden och kunde inte somna om så idag är jag lite trött. Wilma ville inte sova på förmiddagen men nu har hon äntligen somnat och jag passar på att uppdatera bloggen och äta lunch. Vem vet, jag kanske hinner med en liten tupplur jag med innan hon vaknar.
 
Nu när det är kallare ute så blir det full mundering med tjock overall, mössa och åkpåse. Wilma protesterar eftersom det blir svårare för henne att röra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0