Träning, shopping och middag

På väg till gymmet.

Gårdagen började med ett pass på gymmet. Kosten har jag misskött på alla sätt och vis under ledigheten men nu är det nya tag. Efter ett hårt träningspass är jag alltid mer motiverad och nu när alla stora högtider och födelsedagar avklarade för några veckor framöver så känns det lite lättare.
På Erikslund

Efter gymmet åkte vi till Erikslund, eftersom hockeyn började redan kl 15 så delade vi upp oss. H tog med sig Wilma till Ica och jag gick loss inne på shoppingcentret. Vi var klara på mindre än en timme och bestämde oss för att åka till den nya saluhallen då Ica hade slut på oxfilé. 
Efter en lång stunds väntan blev det vår tur och vi fick med oss den sista biten oxfilé hem till kvällens middag. 
Vi varvade hockey med förberedelser inför kvällen. Jag slängde ihop en enkel dessert och plockade lite så att det skulle se okej ut i kök och vardagsrum. 

Ett försök till outfit-bild. Men det är svårt att se vad jag har på mig och den råa oxfilén i bakgrunden gjorde inte bilden bättre. 
Vi hade en jättetrevlig kväll med våra gäster och vi åt gott och de gillade mycket med Wilma vilket var toppen, hon får mycket uppmärksamhet och vi föräldrar fick fixa med mat och sånt ifred. 

Det blev bättre bilder när H ställde upp som fotograf. Topp och strumpbyxor (guldglittriga men det syns inte) Lindex, kjol Vila, örhängen Glitter, klocka Michael Kors.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0