Träningsläger

 
Jag har fått ett erbjudande från gymmet om en träningsresa senare i vår till Fuerteventura, det låter väldigt lockande så det lutar åt att jag ska åka, men det innebär en vecka ifrån Wilma och det är såklart jobbigt. Nu finns Skype och facetime så vi skulle kunna ha kontakt varje dag (om det inte blir jobbigt för W att se och höra mig men inte kunna komma till mig) och jag tror att det skulle få Wilma att ty sig lite mer till Håkan, och icke att förglömma så blir jag en piggare mamma efter lite egentid i värmen plus att jag får ett mål med vårens träning (och kost). H brukar vara borta på affärsresor lite då och då och det går bra så det blir nog inga större problem för Wilma, det är värre med mammahjärtat.
 
Italien sommaren 2011.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är klart att du ska åka Kristin! En sådan resa kan göra mycket för motivationen och energi-boosta :D Vi ställer självklart upp med barnvakt, Kram

Svar: Vad söt du är😍. Ja, jag tror att det kan bli en riktig energi-boost! Tack för peppningen💕
Kristin

2014-01-24 @ 10:20:54
Postat av: AnnasViktiga

Jag tycker också att du ska åka!!! När är det? Kan vi hjälpa till med W?

Svar: Tack! Planen är att Håkan ska vara pappaledig, så vi tror att vi har koll på läget ;-) men det är bra med eventuella reserver :-). Det lutar åt att vi åker 1 maj. Jag saknade dig idag, hoppas att du är på bättringsvägen <3
Kristin

2014-01-25 @ 22:05:16
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Sandra

Kan tänka mig att det är tufft att vara ifrån sitt barn en vecka. MEN tänk på vilken pigg och mottiverad mamma W får när du kommit hem igen :D

Det är typisk skuld som läggs på kvinnor att man inte ska åka bort när barnen är små osv men vet du vad män gör det och oftast döms de ej för det av samhället.

Så åk just do it! :D Din dotter har ju faktiskt en pappa som kan ta hand om henne också ;)

Kram från en bloggläsare :)

Svar: Ja, jag försöker att tänka på alla positiva sidor! Tack för stödet :-D
Kristin

2014-01-26 @ 20:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0