Wilma 9 månader

Fotograf Elin Ivemo http://elinivemo.com
 
Vi hade fullt upp igår och jag hann inte med att blogga som jag hade tänkt. Wilma blev 9 månader på självaste nyårsafton och nu har hon varit lika länge utanför magen som i (på ett ungefär).
Nu kryper hon riktigt bra och mat älskar hon. Det har gått trögt tidigare men nu har hon blivit en riktigt glupsk tjej, det beror antagligen på att hon rör sig mycket och/eller är i en växa-period. Hon har börjat vinka och resa sig mot möbler och lära gå-vagnen hon fick i julklapp kommer att användas flitigt nu i vår.
 
Rapporten om nyår kommer imorgon. Vi sov över hos min syster så det blev en ganska tidig start på dagen med gemensam frukost och lunch och därefter åkte vi hem och myste i soffan framför Ivanhoe och med datorn i mitt knä. Nu har jag sett året med kungafamiljen och Fröken Frimans krig väntar, en bra tv-kväll.
 
Här kommer några fler bilder från fotograferingen med Elin Ivemo. Den här outfiten hade hon på sig på nyårsafton.
 
 
 
 
Fotograf Elin Ivemo http://elinivemo.com
 

Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

Åh så söt hon är!! :)

2014-01-02 @ 18:08:51
Postat av: Katarina Olsson

Vilka underbart fina bilder!

Svar: Tack! Vi är så nöjda :-). Kram!
Kristin

2014-01-12 @ 15:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0