Bröllopsdag

Igår firade jag och min man 4 år som gifta. Eftersom det inte är semestertider hemma hos oss så såg dagen ut som vanligt. H jobbade och jag och Wilma var iväg och busade med 3 av hennes kusiner hemma hos mormor och morfar. Vi bjöds på våfflor till lunch och efter spel, lek och lekparkshäng så begav vi oss hemåt efter mellis. W somnade i bilen på väg hem (det går ju inte att sova middag när det händer så mycket annat skoj runt ikring) så jag hann byta om och fixa mig innan vi gav oss iväg till barnvakten.
Jag och H åt en tidig middag på Frank, vår favoritrestaurang. 
Fjällröding, vårkyckling och Eton mess var några av rätterna vi avnjöt. 



Vi var klara med middagen ganska tidigt och bestämde oss för att åka hem och se ett avsnitt av Orange is the new black innan Wilma kom hem. En perfekt kväll för trötta småbarnsföräldrar. 
W har sovit väldigt oroligt de sista nätterna och så även inatt. Hon har vaknat en gång i timmen och vid 4-5 så vägrade hon att somna om. Så vi var vakna till 7 och sen fick jag och W en timmes sömn till men då var H redan på jobbet. 
Jag fick en present av H, jag har dock inte hunnit fota innehållet än. 

Håkan ska få en present av mig också men det har varit fullt upp och bilen har varit bortrest med Håkan så vi har inte kunnat åka iväg och fixa någonting men jag ska klura ut något bra. Min foglossning har blivit ganska illa de sista veckorna så jag fixar inte att gå speciellt långt, ner på stan som är ca 1 km är alldeles för långt tyvärr.  Jag hoppas att det blir bättre längre fram så att jag kan börja röra på mig igen. Promenader och all form av träning har legat nere sen slutet på maj och det är inte roligt. 

Ikväll blir det Power Meet för oss. Jag älskar denna folkfest och ikväll verkar vädret vara på vår sida! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Internetshopping är en preggos bästa vän ;)

2014-07-04 @ 20:31:33
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0