Semester i Skåne

Vi är i Skåne och njuter av sol och värme. Vi kom fram igår kväll och då hade Emilia och Colin fixat middag till oss. Det var supergott! En helt ny rätt för oss men något som vi kommer att laga snart igen, pinjebiffar med auberginegratäng med fetaost. 

Efter middagen slängde jag ihop en jordgubbspaj.

Idag har vi fixat ärenden och börjar fått ordning på balkongen (även här, vi har ju samma projekt på gång i Västerås). Vi har skruvat möbler i flera timmar (eller snarare så att Håkan skruvade och jag hejade på och höll Wilma borta från möblerna) och hann med nästan allt, bordet är kvar men eftersom Håkan skulle iväg så gör vi klart imorgon. 

Jag och Wilma har myskväll här hemma, hon sover och jag tittar på Sex and the city-filmen, perfekt! Håkan är ute med vänner och de andra är på grillkväll. 
Morgondagen är än så länge oplanerad så vi får se vad som händer, imorgon kväll ska vi fira Colin som har fyllt år. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0