Familjen växer

 
Om allt går enligt planerna så välkomnar vi en ny familjemedlem i november! Det känns härligt och jag längtar efter att få träffa den som bor i magen. Vi ville ha tätt mellan Wilma och nästa barn men det är ingenting som man kan planera men den här gången lyckades det bra ändå.
Jag har mått bättre än när jag väntade Wilma men tröttheten är enorm, så när Wilma sover middag brukar jag passa på att göra samma sak ;-).
Wilma är för liten för att förstå vad som ska hända men hon brukar gosa med magen som har växt rejält, eftersom det inte ens gick ett år emellan graviditeterna så växer magen ganska snabbt. Barnmorskan förklarade att det har med hormonerna att göra.
Jag är så glad och längtar så efter att få hålla en liten nyfödd, underbar bebis i min famn.
 
Igår var vi på ultraljud och fick se vår lilla groda.
 
Magen i vecka 15 på träningslägret. Jag fick ta det lite lugnare och skippa vissa övningar men annars körde jag på som vanligt.
 
Magen i vecka 16
The family is growing. If everything goes as planned we will have a new member in November!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såå roligt!! Grattis igen :D

Svar: Tack fina du ;-*
Kristin

2014-06-06 @ 14:25:32
Postat av: Ida

Stort grattis Kristin!! Åh så underbart roligt! Lycka till med allt!! Kramar!

Svar: Tack Ida! Ja, vi håller tummarna för att allt ska gå vägen och att tiden fram till november ska flyga fram ;-). Kram!
Kristin

2014-06-06 @ 14:58:24
Postat av: Anna

Grattis igen finaste!

Svar: Tack så mycket sötis! Stor kram till dig <3
Kristin

2014-06-06 @ 19:22:37
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Emma

Stort grattis till er Kristin!!

Svar: Tack Emma! Kram <3
Kristin

2014-06-09 @ 22:03:16
URL: http://Emmarenvall.wordpress.com
Postat av: elin

Stort grattis till er, så roligt! Hoppas du mår bra och hinner vila lite mellan varven :--) Kram från oss i Uppsala

Svar: Hej kusin! Tack så mycket :-) det blir inte så mycket vila men jag passar på nu under semestern när vi båda är lediga, det är så skönt när båda är hemma. Kram till er!!!
Kristin

2014-06-09 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0