New York

Vi kom fram till New York igår. Då var det varmt och skönt och sol. Idag har det varit mulet men vi har klarat oss undan regnet. 
Resan gick bra men Wilma fick feber och blev förkyld under flygturen så hon har det inte så lätt. 
Idag har vi spenderat förmiddagen på hotellet (W har sovit) och när det var dags för lunch gick vi till en gammal favorit, Dos caminos. 
Wilma åt med god aptit, favoriten var bönor och ris, lite kladdigt men gott! Dessutom fick hon dricka vatten med sugrör, en riktig hit! 

Maten är så god! Men man får väldigt mycket.
Guacamole till förrätt, enchiladas med kyckling och majskolv till varmrätt.

Jag bad Håkan ta en bild på mig och Wilma, vilket han gjorde men han tittar aldrig på resultatet (vilket jag alltid gör när jag tar bilder) så såhär blev resultatet. En blundande Wilma och så jag själv som inte ser så glad ut och har mat i munnen.
Vi har alltid den här diskussionen, jag tycker att han kan ta 5 bilder så blir nog nån bra och resten kan vi radera...men han verkar inte hålla med. 

Nu är vi tillbaka på hotellet för vila och ikväll ska vi hitta någon trevlig restaurang. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0