Shoppingdag i NY

Igår stannade jag inne på hotellrummet och vilade och lät förkylningen och febern få härja fritt. Det var nog mycket tack vare det som jag orkade vara ute idag. 
Det blev en dag av shopping. Vi åt frukost på favorithaket, ett café här i Soho där Wilma äter med god aptit. Därefter åkte vi till Destination maternity och köpte lite mammakläder till mig, vi strosade runt på femte avenyn och jag provade makalösa ringar på Tiffanys! Jag älskar glitter och jag vill ha varenda ring jag ser som glittrar :-D. 

Efter lite vila på hotellrummet, då det spöregnade, åskade och blixtrade (bra timing för vår del) så gav vi oss ut på en sen middag.
Det blev en pizza på amerikas äldsta pizzeria (enligt dem själva iaf). 
Wilma somnade på vägen till restaurangen så vi fick njuta av en middag på tu man hand. 

Vi delade på en liten pizza och det räckte gott. Nu är vi hemma igen och fortsätter att följa matchen mellan Rangers och Kings och vi hejar på Rangers, inte många minuter kvar och det står 2-2. Förlorar Rangers nu är det slutspelat så vi håller tummarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0