Fina fisken!

 
Idag åt jag en riktigt god lunch! Det gick dessutom ganska snabbt att göra och ugnen gjorde det mesta av jobbet. Jag fick tipset om fisken av min svägerska och så svängde jag ihop en sallad till det. Fantastiskt gott!! Jag längtar redan till morgondagens lunch när jag ska äta resterna!
 
Laxsida (de hade inte färsk filé i affären) med ett täcke av creme fraiche som är smaksatt med fetaost och soltorkade tomater.
Till det bladspenat, tomater, majs, avokado och en dressing på olivolja, lime och svartpeppar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du gillade det :) klar favvo här hemma !!

Svar: Det förstår jag, den var riktigt god!!!
Kristin

2014-03-13 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0