Tillbaka i Västerås

Efter promenaden blev det ett besök i lekparken där vi bor, väldigt uppskattat av Wilma. Hon älskade gungan!
 
Vi åkte till Lund i fredags och vi fick verkligen njuta av våren (jag älskar våren bortsett från pollen allergin som redan har börjat ge sig tillkänna)! Det var strålande sol och varmt och skönt. Vi var upptagna större delen av helgen med körrepetitioner men i söndags eftermiddag fick jag njuta av det fina vårvädret när vi kom iväg på en promenad.
Igår kväll var det dessutom en riktigt bra tv-kväll. Säsongspremiären av Mästarnas mästare och så Lillyhammer, två av mina favoriter!
 
När vi lämnade Lund i förmiddags så hade jag en kofta på mig istället för jacka, det var så varmt och skönt i solen. När vi steg av planet möttes vi av ett grått Stockholm och regntunga skyar, inte lika trevligt även om det blev bättre väder när vi närmade oss Västerås.
Jag och Wilma flög själva från Kastrup till Arlanda och dessutom körde jag hem från Arlanda och det gick galant! Det var bra skyltat(jag har aldrig kört från Arlanda förut), trafiken flöt på bra och Wilma var nöjd och glad i baksätet. Hon sov nästan hela flygturen så det har verkligen varit en lyckad resdag idag.
 
Imorgon laddar vi för babysim, tvättmaraton och en promenad om det är fint väder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0