En festlig helg


Wilma är festklädd inför Valborgsfirande.

Vi har verkligen utnyttjat långhelgen till max. Vi har träffat vänner varje dag under ledigheten och onsdag-, torsdag-och fredagkväll bjöd på härliga middagar med vänner vi inte umgåtts med på länge. Vi har ätit gott, sjungit, pratat och skrattat. 


Lördagen bjöd på 1-årskalas för Melvin som snart är stora killen! 

Vi har även hunnit med lite mer sömn än vanligt, långa sköna sovmorgnar och helgen avslutades med körrep innan söndagsmyset framför Mästarnas mästare kunde börja. 
Vi har en vårkonsert i slutet på maj så nu ligger vi i hårdträning hela maj med förlängda körrep. 

Nu när lilla familjen har haft det så skönt med långledigt så börjar jag så smått ångra min träningsresa. Jag vet att det är nyttigt att få sakna ibland så att jag till fullo kan värdesätta vardagen men det kommer att bli jättejobbigt att vara borta från Wilma en hel vecka. 
Magen knyter sig när jag tänker på det, men jag hoppas verkligen att jag kan koppla av och njuta lite av egentiden. 4 dagar hade känts mer lagom men nu är det som det är. Mannen min försöker att lugna mig men det går sådär. Det blir roligt för dem att få umgås hela dagarna och leka och busa. Nu blir det mycket gos med Wilma de närmsta dagarna (mer än vanligt, det är tur att hon gillar att kramas) och så ska jag införskaffa det sista, tvätta, skriva packlista och slutligen packa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0