En spontan kväll

Jag och min man pratade tidigare i veckan om att sätta oss på en uteservering på fredag kväll och njuta av god mat och fint väder och nu på eftermiddagen fick vi en middagsinbjudan från våra vänner Hanna och Eric, men istället för att åka hem till dem bjöd vi med dem ut istället.

 Vi hamnade på Hattis uteservering och vilken underbar kväll det var! Underbar värme, massvis med folk i rörelse och fantastisk mat! För mig blev det hummer till förrätt, ryggbiff med sallad till varmrätt och en ljuvligt god chokladpastej till dessert. 
Tyvärr blev det ingen bild på sällskapet så här kommer bilder på maten och Wilma som äter lime, en favorit även om det är surt. 
Wilma fick smaka desserten och den älskade hon. Nästa gång ska jag testa fetaost med melonsallad till förrätt, den såg jättegod ut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0