Maten

Vi visste att det skulle bli nyttig mat på resan, men att den skulle vara så god kunde vi aldrig tro! 
Frukosten har sett liknande ut för mig varje morgon. Ett stekt ägg, äggröra, en macka med ost, tomat och färsk frukt. Supergott! 
Idag blev det även några oliver. 

Lunchen består av sallad och antingen tonfisk, kyckling eller kött. Idag blev det lövbiff med sallad och en beta med fetaost, lovely! 

Dagens lunch var en höjdare! 

Det är inte svårt att äta nyttigt om man planerar och köper hem rätt saker. Efter den här veckan känner jag att jag har fått många bra idéer just för luncher och middagar. 
En timme innan eftermiddagsträningen blir det 3 finncrisp med tonfisk och några cashewnötter. Och till middag äter vi på restaurang, då blir det oftast en köttbit med sallad och lite sås. 
Det är så skönt att vara på semester och samtidigt vara pigg i kroppen och inte känna sig däst av maten. 

Kommentarer
Postat av: GoForFit

Mums!! :)

2014-05-13 @ 15:45:26
URL: http://goforfit.se
Postat av: Anna

Det är ju väldigt gott att äta nyttigt. Och när man tänker efter så är det ju det som borde kallas att unna sig något gott. Kroppen som släpar runt på oss förtjänar verkligen att vi tar hand om den. (Synd bara att det ska vara så himla svårt att bryta gamla dåliga vanor)

Svar: Ja precis! Och med en intensivvecka så hoppas jag att åtminstone en del av det tänket hänger med när jag kommer hem till Sverige. 😁
Kristin

2014-05-13 @ 19:01:40
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0