Soliga Spanien och må bra


Uteplatsen vid huset. 

Just nu är jag på träningsresa i solen. Jag är så glad att jag åkte, jag som var så osäker på hur jag skulle göra. 
Jag visste att det skulle vara jobbigt att vara ifrån Wilma men det har gått jättebra. Vi skypar varje dag och jag får många mms och uppdateringar. 
Vi befinner oss på en resort som heter Las Playitas på Fuerte ventura. Vi lever hälsosamt och det känns jättebra. 
Gänget.

Dagarna börjar med promenad/jogg/badminton/simning och efter frukosten blir det föreläsning, mathandling eller fritid. Lunchen lagar vi själva i huset och eftermiddagen är alltid ledig. Kl 16 är det mellis och kl 17 är det dags för gymmet. På kvällarna går vi ut och äter och roar oss. 
En lunch i skuggan. 
Jag har verkligen kommit ner i varv och kopplat av under de senaste dagarna. Halva tiden har gått och vi har verkligen hunnit med mycket samtidigt som vi njuter av sol, lugn och ledighet. 

Bildcollage från byn Playitas som vi besökte idag på förmiddagen. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att det funkar bra att vara borta från V. Fortsätt njuta av "semestern"!

2014-05-11 @ 21:47:24
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0