Första åkturen

Igår eftermiddag invigde vi den nya syskonvagnen. Vi köpte en Bugaboo Donkey duo, en av de smidigaste syskonvagnarna som finns när man vill ha barnen bredvid varandra och vända mot den som kör (det går även åt andra hållet men än så länge så får W sitta bakvänd). 

Täcke, örngott och lakan har min duktiga mamma gjort, de är så fina. 

Gårdagens promenad gick superbra, förutom min foglossning som inte vill ge med sig. Den känns ordentligt idag också. 

Dagens planer är ett lekparksbesök, W och H har gått i förväg och jag och lillasyster kommer dit när hon har ätit klart. 
Jag ska även ner på stan och köpa några fler amningslinnen och så ska någon av oss åka till Ica. Lillskruttan får inte vara i affärer/ute bland folk så det gäller att planera lite. Imorgon är jag själv med tjejerna så då måste allt finnas hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0