Fotografering

Lillan mår bättre och bättre och om hon mår bra imorgon så får vi gå på permission, samma dag som hon var beräknad att komma ut. Det har varit en lång resa men äntligen börjar vi se mållinjen.  
Vi håller tummarna för att det blir så, det ska bli så underbart skönt att få komma hem och få andas frisk luft! 

Hon slutade med inhalationer i lördags och idag tog de bort sonden så nu gäller det att vi kämpar på med amningen, hon orkar inte anstränga sig så mycket än men vi tar lite i taget. Hon är mycket mer lätthanterlig utan alla sladdar och slangar. Inatt sov hon utan övervakning, lite läskigt men jag var så trött så när jag äntligen fick lägga mig vid 4-tiden så somnade jag på en gång och sov som en stock.

Eftersom vi inte har varit hemma än, och min dator fortfarande är iväg på lagning så har jag inte alla bilderna från gravidfotograferingen men här kommer några av dem. Det är fotograf Elin Ivemo http://elinivemo.com som har tagit bilderna. 










Fotograf Elin Ivemo http://elinivemo.com 

Elin Ivemo är en underbar fotograf som är avslappnad och lugn och vet hur man hanterar små barn som hellre vill springa till lekparken, leka med gruset eller undersöka brunnarna än att vara med på kort. Det är ingen stress och jag känner att jag verkligen får ut det jag vill av fotograferingen. Jag gillar också att man får alla bilderna högupplöst så att man kan göra vad man vill med dem. Jag har använt mig av Elin förut och det kommer jag att göra fler gånger! 

Bilderna laddade jag upp via paddan och formatet blev väldigt litet så vi får se hur de ser ut på era datorer, annars får jag fixa det när jag får tillbaka min dator igen. 


Kommentarer
Postat av: Helena Sundberg

Åh vad fina Ni är underbara bilder.Tänker på Er och håller tummen för att Ni får komma hem snart.
Pussar och kramar Faster

Svar: Tack så mycket!!! Nu har vi fått komma hem på riktigt, det är så skönt även on det är fullt upp när man ska ta hand om två små samtidigt. Kram på dig!!!
Kristin

2014-11-12 @ 08:32:49
Postat av: Jonna

Underbart härliga och fina bilder!

2014-11-12 @ 18:44:39
Postat av: Katarina Olsson

Vilka härliga bilder!! Så roligt att läsa din blogg. Kram från Kolbäck

Svar: Tack snälla du❤️. Kram på dig!
Kristin

2014-11-19 @ 17:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0