Bättre och bättre dag för dag

Kvällens läggning har gått betydligt bättre än i förrgår. Första kvällen tog det två timmar för W att somna och hon var ganska ledsen. Igår var jag på kör så då hade hon barnvakt som låg bredvid henne (det vanliga sättet för W att somna). Nu har det gått knappt en timme och hon har nyss somnat, hon har inte varit ledsen alls utan när jag la henne i sängen satte hon sig upp och lekte en stund, sen la hon sig ner och bökade lite fram och tillbaka tills hon somnade. Tänk om det fortsätter såhär bra. Det vågar jag inte hoppas på men jag håller tummarna för att det ska gå såhär smidigt framöver, och att hon känner sig lugn och trygg i sängen. 
I kapprummet på föris.

Idag har W varit på förskolan och jag har fixat en massa. Imorgon ska jag lämna in båda mina bärbara datorer. En jättegammal som inte fungerar men jag hoppas att han kan rädda bilderna på den iaf och den andra får vi se vad som händer med, den beter sig väldigt konstigt iaf och går inte att använda. 

Resten av morgondagen är fortfarande lite oplanerad, det beror på vädret men något roligt ska vi hitta på!

Nu vankas det kyckling och rotfrukter men det är inte klart än så det blir sen middag ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0