Snart dags för barnmorskan

Wilma är lämnad på föris, det blev lite stressigt men vi hann dit i tid. Hon har börjat vakna vid 23-tiden och har svårt att somna om vilket gör att hon gärna sover länge på morgonen, lite för länge för att vi ska hinna med allt vi ska göra innan vi ska gå. 
Min frukost hanns inte med så den intar jag istället nu framför Nyhetsmorgon, mysigt! 
Den har sett likadan ut de senaste månaderna. En mjuk macka med leverpastej för järnets skull, och ett kokt ägg på ryvita, det godaste knäckebrödet. 

Mitt järnvärde är lågt, trots tabletter så blir det lägre så jag försöker att få in mycket järn i kosten. Det är nog en av anledningarna till att jag är så fruktansvärt trött hela tiden. 

Idag blir det bland annat ett besök hos barnmorskan och ikväll är det kör. För min del blir det nog till att sitta och lyssna för jag känner mig inte bra i halsen, jag hoppas att det är nåt som försvinner lika snabbt som det kom.

Topp från Lindex gravidkollektion och kjolen är köpt i NY på A pea in the pod.


Jag försökte fota magen nu på morgonen eftersom vi har kommit in i vecka 37 men det är svårt, den känns mycket större i verkligheten än vad som ses på bilden. Ni får en update senare när jag är hemma från barnmorskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0