Vi har fått tillökning!

Lite lik sin storasyster men hon har även drag från min sida av släkten så det ska bli spännande att se hur hon ser ut om någon månad💕. 

I fredags föddes vår lilla prinsessa! Hon vägde in på 2250 gr och är 47 cm lång. Det var inte dags än på en månad så nu vilar vi ut och kryar på oss på avd. 69. Det är en jättefin, nyrenoverad avdelning som är väldigt lugn. Vi har ett stort rum med alla tänkbara resurser man kan behöva. Vi blir väl omhändertagna av den gulliga personalen. När lillskruttan mår bättre och vi har fått landa i allt så kommer det nog en berättelse om fredagen. 

Idag är det 8 år sedan jag och Håkan träffades! Jag kom på det imorse, här på sjukhuset så går dagarna utan att man har riktig koll på datumen men det är fint att vi har spenderat dagen tillsammans.

Vår festmåltid bestod av två matlådor från sjukhusaffären och så hade Håkan köpt varsin trisslott till oss. 
Vi har hunnit med mycket under åren som gått och det bästa vi har gjort är förstås våra underbara döttrar! 


Vi saknar storasyster Wilma som bara den! Hon har det bra hos mormor och morfar men vi hoppas att vi snart får komma hem och pussa på henne! 


Kommentarer
Postat av: AnnasViktiga

Kan inte låta bli att le åt din pillerhög i nedre hörnet av bilden.
Nu håller jag tummarna för att lillsessan hämtar sig fort så ni får åka hem till Wilma och landa hemma som en familj på 4. Kram så länge!

Svar: Ja, de behövs :-) perfekt förrätt ;-).
Kristin

2014-10-21 @ 20:23:35
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Ida

så fina!! Jag tycker att hon är väldigt lik bebis-Wilma, faktiskt! ;)
Stort grattis igen! Och till ert jubileum! Störst av allt är kärleken!

Svar: Ja, de är lika, speciellt på ögonen tycker jag :-).
Kristin

2014-10-21 @ 20:53:24
Postat av: Kerstin

Grattis, så underbart med två så fina tjejer!
Så fort det gick, blev överraskad när jag öppnade bloggen.
Lycka till!

Svar: Tack Kerstin! Vi blev lika överraskade vi :) men hon mådde inte bra i magen så det var bäst att ta ut henne. Kram på dig!
Kristin

2014-10-22 @ 07:40:34
Postat av: Emma R

Stort grattis till er Kristin! Hoppas att ni får samla krafterna ordentligt nu. Kramar, E

2014-10-24 @ 13:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0