En bra torsdag

Det går bättre och bättre för W på förskolan. Idag var det 5 sekunders gråt när vi sa hej då och sen hade hon fullt upp med gungan och jag såg ett leende på läpparna när jag stängde grinden. Det är betydligt lättare att lämna när hon inte blir så ledsen.
 
Efter diverse jobb och fix på förmiddagen så blev det en lunch med några från mammagruppen. En underbart god torsk och en massa mammaprat på Varda förgyllde min dag. Att solen sen bjöd på sig själv och att det kändes som en semesterdag i juli gjorde inte saken sämre.
Nu är mannen iväg och tränar, Wilma sover sen en timme tillbaka och jag bloggar, och ska snart titta på någon serie på Netflix, så lugnt och skönt!
 
Elrenoveringen går framåt, såhär ser taklampan ut i badrummet, en favorit!
 
Imorgon är W ledig från föris så jag tror att det blir en sväng på stan så att vi kan fixa några ärenden och sen ska vi packa inför helgens spabesök!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!
Vad skönt att det går bättre!
Wow vilken lampa! Vad är det för märke? Kram!

Svar: Tack Ida! Den hittade vi på Bauhaus, den hette nåt med Haga... Kram!
Kristin

2014-09-06 @ 09:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0