Kulturnatt och söndagshäng

Igår var det kulturnatt och det var Håkan som ledde Mariakören. Vår konsert började kl 23 och tanken var att vi skulle gå ut och njuta av all kultur och äta en bit mat men när vi hade lämnat W hos mormor och morfar så åkte vi hem och tog det lugnt istället. Det har varit några intensiva veckor och de närmsta veckorna är H borta större delen av tiden så det var skönt att få en lugn stund hemma.
Konserten gick bra och det blev en fin stund i Domkyrkan. Jag visste inte riktigt hur konserten skulle gå för min del. Dels så var det väldigt sent med konsertstart kl 23 och jag är otroligt trött nu för tiden, och dels så är det jobbigt att sjunga (och framför allt få luft) när jag har en bebis i magen som bökar runt under tiden. Det gick över förväntan och tröttheten försvann under repet och efteråt kände jag mig väldigt pigg och glad, om inte H skulle upp tidigt imorse så hade det nästan varit läge att gå ut en stund med körvännerna.
 
Idag fick jag en ensam förmiddag hemma. Jag låg kvar i sängen en stund, eftersom W sov borta så hade jag chansen till sovmorgon men jag vaknade tidigt ändå. Jag passade på att se lördagens avsnitt av Go´kväll. Vid lunch så åkte jag hem till mamma och pappa som bjöd mig och W på lunch. Renstek med kokt potatis, gräddsås, gelé och grönsaker. Fantastiskt god mat och vi blev kvar ända till 5-snåret när vi åkte hem för att fixa middag. Det blev rester från gårdagen så det var snabbt gjort.
 
Orientalisk kyckling och ris.
 
Dagens outfit och magen i vecka 33 (32+4). Topp A pea in the pod, byxor Lindex mammakollektion, väska Michael Kors, halsband Carolina Gynning, klocka Kenneth Cole, örhängen Pearls for girls och armbandet har min syster gjort. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Kristin! Visst är du förlust i Carolina Gynning?
http://kampanj.bonniertidskrifter.se/Mama/BLOGGAR/gynning_1409/?utm_source=externt&utm_medium=ext&utm_campaign=MAM
Tips!
Kram

Svar: Vad kul! Tack för tipset! Ja, jag gillar hennes grejer. Tyvärr är hennes tavlor lite för dyra för mig men har en litografi av henne som jag älskar!
Kristin

2014-09-22 @ 18:53:06
Postat av: Ida

eh. Förtjust menar jag.
Mama.nu/Carolina funkar annars.

2014-09-22 @ 18:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0