Vecka 34

Magen i början av vecka 34.
 
Nu är vi inne i vecka 34, jag och magen. Vagnen är fortfarande inte beställd, jag har lite lätt ångest över det där men det ska vi fixa i helgen. När vi väntade W så var nog det mesta klart vid det här laget, den här gången har jag inställningen att det löser sig allt eftersom. Tiden att planera och förbereda finns inte riktigt och vi har nog det mesta vi behöver.
Jag får googla runt på någon bra lista över saker som kan vara bra att fixa/införskaffa i förväg. (Blöjor, nappar m.m.)
 
Idag lunchade jag på Å med två vänner, gott och välbehövligt att få prata av sig lite.  Det blev ingen bild på maten men jag åt räksalladen som var jättegod och kändes nyttig och bra eftersom det bara var sallad i basen. Som vanligt så vill jag komma igång med att äta mer hälsosamt och nu när jag inte kan röra på mig så är det ännu viktigare men problemet är att när jag inte rör på mig ordentligt så är det svårare att äta bra. Det blir lugn styrketräning en gång i veckan men jag saknar att kunna gå ut på promenad. Jag hoppas att jag känner mig pigg i kroppen när bebisen är ute (och att det inte är mängder med snö) så att jag kan gå ut på promenader när jag har lämnat W på förskolan.
 
Jag satt och höll på med bilder på datorn och bläddrade fram till 25 september förra året. Då var vi i Rom, lite varmare än dagens temperatur. Åh vad jag längtar efter en resa just nu. Jag älskar hösten men några dagar i Italien, Grekland eller Spanien skulle inte sitta fel.
 
 
 
 
 
Och W var lite mindre än nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0