Packa, packa, packa

Här hemma är det full aktivitet (förutom nu när jag tog bloggpaus) trots att klockan har passerat midnatt. Vi packar och packar men våra saker tar aldrig slut! Jag tappade räkningen på antal kartonger när jag passerade 100... Det svåra är att packa så att vi fortfarande kan laga mat fram till söndag när första flyttlasset går. 


Vi flyttar själva på söndag tillsammans med La famiglia och på måndag kommer en flyttfirma och tar de stora grejerna som sängar och soffor. 

De sista veckorna har sprungit förbi och jag har inte riktigt hunnit så långt som jag hade önskat med flyttpackningen men det är bara att köra på! 
Vi packar bäst på kvällar och nätter när barnen sover så det blir inte så mycket sömn just nu. Men med tanke på Lilys oförmåga att sova så är det inte så stor skillnad. Nej, skämt åsido, hon sover mycket bättre sen vi började med sjukgymnastiken. Inatt sov hon 6 timmar  i sträck! 
Jag och Lily i mormor och morfars trädgård.

Barnen har varit mycket hos mormor och morfar den senaste tiden och det tackar jag för! Det är fantastiskt att få avlastning, speciellt nu när det är fullt upp med flytten och Håkan har varit borta en vecka med jobbet. Utan den hjälpen hade jag gått under. 
Nu är det dags att återgå till mina kartonger, sov gott alla vänner!

Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0