En underbar vecka

Vilken vecka vi har haft! Vi har inte semester än men vi har hunnit med mycket så det känns nästan så. 

Lily blev sjuk förra helgen så början av veckan blev lugn. Vi fick besök av Ulrika och Oliver som hade picnic på tomten med Wilma, otroligt uppskattat! Hon fick leka och vara ute och busa och jag kunde ta hand om Lily. 


I onsdags hade vi förlovningsdag (7år) och det firade vi med middag på Frank. Vi tog Frank rules (för ovanlighetens skull) och vi njöt i stora drag. Vit sparris, torsk och vit choklad var några av smakupplevelserna. 
I torsdags hängde vi med mammagruppen och på kvällen åkte vi ner och tittade på bilarna på Power Meet tillsammans med mina bröder och kompisar. 

I fredags hade vi bröllopsdag så vi fick återigen lyxen att ha middag på tu man hand. Den här gången blev det Nom och det var fantastiskt gott även det! 
Pilgrimsmussla, flankstek och jordgubbar, Mmm!
Kvällen på Nom

Min fina vän A kom till stan så både igår och idag har jag njutit av morgonpromenader i solen. Efter gårdagens promenad blev det dusch och frukost och sen en cykeltur ner på stan. Där blev det shopping och lunch med A, så härligt med riktig värme! 

Igår eftermiddag fick vi besök av E och C från Lund. Vi grillade gott och efter middagen tog vi en promenad till cityringen och Power Meet. Vi tittade på alla fina (och mindre fina) bilar och efter ett par timmar gick vi hem och åt jordgubbar och grädde. 

Power Meet

Idag efter promenaden blev det frukost och uppladdning inför styrkepasset som väntade. Jag har inte tränat (ordentligt) på ett år men nu har jag suget och orken så nu kör vi! Jag vill bli av med foglossning och krämpor och då är det bra att stärka kroppen.
Det var svettigt värre, inte så konstigt med tanke på värmen, och nu efteråt så känner jag att jag har en kropp. Benen skakar när jag går, en härlig känsla! 

Ikväll ska vi träffa min lillebror och njuta av en härlig sommarkväll innan vardagen drar igång imorgon igen, sista veckan innan semester men jag och tjejerna hänger på H till Stockholm ett par dagar och har minisemester. Vi får se vad vi ska hitta på men det finns mycket att välja på så det blir nog inga problem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0