Frisör, banken och småfix

 
Nu när semestern har börjat så har jag tagit tag alla saker som inte har hunnits med under våren. Jag har bokat service på bilen, fixat med icakortet som krånglat, bokat frissa till mig och Wilma, kontaktat banken m.m.
I fredags var det premiär för Wilma hos frisören. Hon skötte sig jättebra och hon trivdes. Hon fick sitta i en fin bil när hon blev klippt och hon fick titta på film.
 
Luggen hade blivit väldigt lång.
 
Efter! Hon fick både klubba (sin första och det var en hit!) och ballong på frisersalongen.
 
Efter frissan gick vi till banken och fixade med konton till barnen, skönt att äntligen få det gjort för det har vi pratat om länge. Dessutom bokade vi in en rådgivning så att vi kan få hjälp med fonder och sånt eftersom man inte får någon ränta på sparkontot i dagsläget så vill vi spara i fonder åt barnen.
 
Efter banken lunchade vi på Global living, vårt nya stammisställe. Jag åt räkmackan som var supergod!
 
Efter lunchen åkte vi till mina föräldrar för att hämta saker som de hade köpt till oss på semestern och efter det svängde vi förbi min syster för att hämta upp saker vi hade glömt vid förra besöket. Vi stannade på fika och blev kvar till klockan sex när det var dags att åka hem och äta middag. Wilma trivs så bra med sina kusiner och jag och min syster kan lätt prata bort några timmar.
 
Nu blir det Det tredje ögat, en serie som jag verkligen har fastnat för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0