Smögen

Igår åkte vi söderut, närmare bestämt till  stugan som ligger utanför Uddevalla. Det är väldigt vackert och rofyllt här och igår kväll grillade vi och spelade spel tillsammans med min svåger och hans son. Två (för mig) nya spel hann vi med och båda var roliga.


Redo för Smögen!

Idag tog vi sovmorgon, för natten bjöd inte på någon sömn, och efter en sen frukost åkte vi in till Smögen där vi strosade på bryggan.
Jag försökte ta en selfie i bilen men det var inte lätt att få med allt på samma bild. Topp och klänning, Lindex. Väska Michael Kors, solglasögon Bulgari. 



Lunchen intogs nere vid bryggan. Räkorna var supergoda! Efter en liten promenad stannade vi för glass och jag tog en av mina favoriter, mjukglass doppad i choklad.


Nu är vi tillbaka i stugan och ska snart fixa en sen middag, vi väntar bara på att Wilma ska somna. Hon var vaken och superpigg mellan 2-5 inatt så hon somnade i bilen på eftermiddagen och då blir det svårt att somna på kvällen.

-Kram K-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0