8 månader

 
Idag blir Lily 8 månader och det innebär att hon har varit lika länge utanför magen som hon var där inne på jäsning. 8 månader som har gått så otroligt fort, jag vet att alla brukar säga det men det känns verkligen så.
Hon är så glad och är busig i blicken och hon skiner upp så fort hon ser Wilma.
 
Hon är jätteduktig på att sitta själv, hon är stabil och kan sitta länge. Hon är riktigt mammig och det är inte ofta som någon annan duger, tyvärr. Det blir lite jobbigt när hon bara är glad hos mig. Jag tror att det blir bättre när jag slutar amma för nu är jag både mat, trygghet och napp så jag förstår att hon trivs hos mig.
 
Det ser ut som att hon ska börja åla när som helst, hon rullar fram och tillbaka så hon förflyttar sig lite men hon fixar inte ålningen riktigt än.
 
Mat är en favorit, men precis som sin storasyster så är det burkarna med orange fyllning som gäller, de beige-vita burkarna ratar hon.
 
 
Här nedan ser ni en bild på Lily och en på Wilma, de är lika gamla på bilderna. Ibland tycker jag att de är jättelika men när man jämför såhär så är de inte jättelika. Lily ser ut precis som jag gjorde när jag var liten och Wilma är väldigt lik Håkan.
 
 
Nu blir det någon film eller serie och mys i soffan. Håkan är på fest och tjejena sover = me time!

Kommentarer
Postat av: Ida Selin

Grattis Lily! Jag håller med, inte så jättelika. Och Lily är helt klart Håkan och Wilma du. Så fina tjejer!

2015-06-17 @ 21:23:28
Postat av: Ida igen

Hehe tvärtom alltså.

Svar: Haha, ja, misstänkte det😉. Kram!
Kristin

2015-06-17 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0