Maj - månaden jag helst vill glömma

Maj 2015 slår nog bottenrekord på alla sätt. Ingenting har gått vägen och just nu känns allt väldigt tungt. Ett positivt besked har vi fått mitt i allt det svåra och det var något väldigt fint och nu hoppas jag att resten av året blir betydligt bättre. Inte ens solen och värmen har kommit än, vädret har en väldigt stor påverkan på mig och lite sol och ljus skulle göra mig piggare.

Till något mer ytligt, idag hittade jag äntligen mina solglasögon som har varit borta i ett par veckor, jag trodde att de var borta för alltid men där hade jag äntligen lite tur. När jag åkte ner på stan var det sol men när jag klev ur bilen var det grått och när jag åkte hem en halvtimme senare så regnade det... 

Det blir en lugn helg och det behövs. Jag behöver sova ikapp så på söndag tror jag att det blir en mysdag hemma. Imorgon blir det en sväng på stan för vi har en del ärenden att uträtta och därefter blir det marknaden med min familj och efter det ska vi fira mamma eftersom det är mors dag på söndag (och den här gången har vi rätt dag :). 

Nu har jag och Wilma lite fredagsmys i soffan och väntar på att mannen ska komma hem från jobbet, men det dröjer nog ett tag till. Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0