Mot ny adress

 
 
Det är fullt upp i mitt liv just nu. Allt på en gång och hela tiden men det är livet och jag försöker att njuta av det under tiden trots sömnbrist och tvåårstrots. 
Den senaste månaden har vi rensat, packat, skänkt, sorterat och städat här hemma och igår var det dags för visning av vårt fina hus. Imorgon är det ytterligare en visning och när Wilma är på förskolan ska jag försöka att röja undan det värsta. Det är inte lätt att ha ett visningsfärdigt hus med två små hemma (och en man som är borta väldigt mycket).
Allrummet på översta våningen.
 
Vi har lyckats få det väldigt fint här hemma och i igår innan visningen så kände jag nästan för att bo kvar. Jag gillar verkligen huset och hade vi haft lite äldre barn som fixade att gå i trappen själva utan problem så hade vi bott kvar men de är små och vi har hittat ett hus som är närmare familj och vänner och som vi tror är rätt för oss just nu. Det dröjer innan flyttlasset går så vi får njuta av en till sommar i huset.
Badrum.
 
Det är Andreas på Bjurfors i Västerås som har fått förtroendet att sälja vårt fina hus. Han är otroligt trevlig och kunnig och jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare! När vi själva har titta på hus och varit på visningar så är han den mäklare som vi har tyckt bäst om.
Om ni vill se fler bilder på huset så finns det på hemnet, klicka på följande http://www.bjurfors.se/sv/tillsalu/vastmanland/vasteras/kristiansborg/noreliigatan-9/ 
 
Sovrum.
 
En sak är iallafall säker. När vi flyttar till nya lyan så ska vi bara ha med en del av våra saker. Jag inser mer och mer att minnen inte sitter i gamla skålar och annat som vi har ärvt. Om man inte använder sakerna så blir de bara en belastning. De står och dammar i skåpet och tar upp plats. Jag trivs så bra nu när vi inte har överbelamrade skåp och lådor och när hyllorna har lagom mycket saker. Dessutom flyttar vi till mindre så det är helt omöjligt att få plats med allt. Jag kommer verkligen att sakna all superbra förvarning som finns i källaren.
 
Vardagsrum.
 
Gästtoalett samt kontor.
 
Matplatsen.

Jag ska försöka att få till ett inlägg om allt annat som händer just nu men jag har inte riktigt haft tid. Efter visningarna så blir det förhoppningsvis lugnare och då kommer det att bli fler uppdateringar. Vill ni följa min vardag så är jag lite mer aktiv på instagram under namnet reising.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0