Datenight

Nu under våren så försöker jag och Håkan att få till en dejtnight så ofta det går. När nästa bebis kommer så blir det svårare att komma iväg så det gäller att passa på nu. Det ultimata vore om vi kom iväg en kväll i veckan men nu blir det varannan eller var tredje vecka. 

Vi har hunnit med Folkets och Frank och igår besökte vi Tabazco. Jag älskar deras tapas och de har en favoritdessert på menyn.

För min del blev det tapas och därefter deras vita chokladmousse som är ljuvlig! 
Det är så trevligt att komma iväg på tu man hand och hinna prata och äta i lugn och ro. 

Idag regnar det. Wilma är på förskolan och jag och Lily är ute i trädgården. Det är så skönt att ha en liten trädgård med staket där barnen kan leka. Vi har en liten rutschkana som vi fått av min brors svärföräldrar, en traktor med släp och gräsklippare så det finns lite att göra. Hammocken är också en favorit men det är ingen höjdare när det regnar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0