Härliga helg



Fredagen bjöd på mycket skoj. 
På eftermiddagen besökte vi grodorna på Djäkneberget för att titta på alla yngel, men det var bara ägg än så länge, och alla stora grodor som fanns överallt. Kusinerna hade med sig fika och vi hann leka lite i lekparken också innan vi åkte hem.



Igår kväll var vi hemma hos några vänner på vinprovning. Vi har så trevligt när vi ses och så är det alltid väldigt gott. Igår var temat Pinot Noir från olika delar av världen. Min favorit var Irony från USA. Jag spottar ut det jag smakar så det blir inte riktigt samma sak men då kan jag iallafall vara med på ett hörn. 
Det blev en ganska sen kväll och natten bjöd inte på så mycket sömn så hela familjen var trött imorse.

Kappa från Me&I och väska Michael Kors.



Idag åkte vi ner på stan och Wilma var hos frisören och klippte sig. Hon gillar det så det gick smärtfritt. Hon fick sitta i en fin röd bil och titta på Frost och efteråt fick hon ballong och klubba så hon var nöjd. 

Premiär för nya vårkappan som hon fick i födelsedagspresent av Bengt.

Efter det besökte vi den (i Västerås) nya möbelbutiken Svenska Hem som hade en del fina saker, vi gör nog ett återbesök imorgon med några beställningar, vi måste bara mäta lite och se att möblerna går in där vi har tänkt oss.
Jag försökte ta ett kort på magen (vecka 29 nu) men den syns inte så bra, det är nog bättre att ta utan kappa på.

Nu sitter vi i soffan och hejar fram Frölunda till vinst i Skellefteå och snart vankas det lördagsfika. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0