Badrummet är på g

Renoveringen går framåt! Idag fick badrummet el och på måndag fixas det sista, då kommer toalett, handfat, duschväggar mm. Det ska bli så roligt att se slutresultatet, hittills är vi väldigt nöjda! Både målarfirman och firman vi har anlitat för badrummet är vi supernöjda med, så roligt när allt klaffar och de jobbar på som de ska.
Såhär såg det ut imorse, nu är även handdukstorken på plats.

Vi har haft väldiga problem med den snickarfirman som vi anlitade till en del av vår renovering men det kommer ett helt separat inlägg om det sen för jag vill verkligen varna andra för att anlita samma firma!

Idag har jag och pappa monterat upp bokhyllan i sovrummet. Än så länge så är den ganska tom för jag fixar inte att bära fulla flyttkartonger nu när jag är höggravid så det får Håkan fixa när han kommer hem från jobbet. Han är fortfarande kvar och fixar det sista inför semestern. Ni ska få se slutresultatet sen när vi har fått in lite böcker och saker på hyllorna. Och då ska jag ta en rak bild, här låg jag i sängen och fotade. 


I tisdags blev jag överraskad av mannen. Jag fick ett sms där det stod att jag skulle vara klar 17.45 och att barnvakt var fixad.
Han hade bokat bord på Frank och vi njöt av en Frank rules, 4 rätter som de väljer. Det kändes så lyxigt att få en kväll på tu man hand, särskilt nu när vi vet att vi inte kommer att komma iväg själva på ett bra tag. 



Magen i vecka 39.

Imorgon är det midsommarafton och kransarna är hämtade. Jag håller tummarna för att bebisen stannar inne imorgon så att vi kan fira som vanligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0