Gravidfotograferingen

Nu har vi plockat färdigt i vardagsrummet, ätit middag, tvättat, bäddat åt bebisen och packat klart väskan som ska med till BB så snart blir det sängdags för mig, jag är helt slut och det blir en väldigt tidig start imorgon.
 
Här kommer äntligen bilderna från gravidfotogarferingen som vi gjorde vid Sala Silvergruva i maj tillsammans med Photos by Linda. Jag visar inte alla för då skulle det blir ett väldigt långt inlägg men några favoriter som ni kanske inte har sett tidigare kommer här.
Tänk att det är dags imorgon, nu när jag såg bilderna igen så blev jag alldels förväntansfull, och nervositeten släppte litegrann. Jag måste leta upp nyföddbilder på Wilma och Lily så att vi kan jämföra och se vem som är mest lik...
 
Ps. Det är fortfarande något fel på bloggen så bilderna beskärs på höger sida, jag blir galen för hela bilden kommer inte med och jag vet inte hur jag ska lösa det. Ni får ha det i minnet när ni ser bilderna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0