Imorgon smäller det

Imorgon är det dags! Då kommer vi äntligen att få träffa bebisen i magen. Jag är lite spänd och nervös, de andra gångerna så har jag inte vetat vilken dag i förväg (inte så konstigt :) men det är en fördel när det är tredje barnet så att man kan planera med barnvakt och packning och allt annat praktiskt.
Tjejerna är lämnade hos mormor och morfar, de var överlyckliga när de fick reda på att de skulle få sova där och ville helst av allt gå dit så fort de vaknade imorse. Jag saknar dem redan och det känns tomt samtidigt som jag borde njuta av en lugn kväll och chansen att få sova ostört för sista gången på ett år eller tre.

Idag har vi tömt vardagsrummet för imorgon sätter renoveringen igång, det ska bli så roligt att se resultatet sen och få möblera om och komma iordning med betydligt mindre grejer än innan renoveringen. Less is more är min nya attityd och nu ska jag bara få med maken på det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0