WIlma 3 år och uppdatering

Inläggen här på bloggen lyser med sin frånvaro. Det skyller jag på graviditeten då jag är så förlamande trött dygnet runt.
Här är vi pigga och glada på trettondedagsafton i Konserthuset. 

Det finns så mycket som jag har tänkt att skriva om och visa bilder ifrån men det har inte blivit av. Nu ska jag försöka att bli bättre på att uppdatera för det är roligt att kunna se tillbaka och minnas, speciellt nu när jag är gravid. Inte en enda magbild har det blivit hittills men det ska det bli ändring på, det är roligt att ha i efterhand.
Jag är i vecka 27 nu och bebis beräknas komma i slutet på juni. Foglossningen är just nu lika svår som i de tidigare graviditeterna men det är inte så lång tid kvar. Och vis av erfarenhet så vet jag att när bebisen väl är ute så blir det bättre av promenader även om det gör väldigt ont så är det enda som hjälper att stärka upp muskulaturen igen.
 
Idag har vi firat Wilma som fyller 3 år. Helt otroligt att vår lilla stora tjej redan är tre år! Det blev några paket imorse, en doktorsväska och cykel, och så ett par vantar och tröjor. 


En av tröjorna, som här är dekorerad med jordgubbssylt.

Cykeln var lite skräckinjagande först men när hon väl hade provsuttit den så ville hon bara cykla. Vi fick vänta tills vi kom hem efter fikat men då var det full fart!

Hon blev firad på förskolan och som bonus var det ärtsoppa och pannkaka till lunch. 
Flaggan i topp på förskolan. 

Efter förskolan åkte vi hem till Wilmas mormor och morfar och fikade med alla kusinerna. Till middag blev det gyllene måsen, en favorit!
På lördag blir det kalas med närmaste släkten och Wilma är laddad och ser fram emot fikat.

Det är otroligt hur mycket en människas utvecklas på tre år! 
 
Wilma som nyfödd, ettåring, tvååring, och nästan treåring.

Jag har problem med uppladdning av bilder men jag hoppas att jag kan lösa det i efterhand.
Tillägg: via mobilen går det att lägga till bilder, yay!
 
Vad gäller husrenoveringen så håller vi på att leta hantverkare men jag hoppas att vi hinner komma en bra bit på väg innan bebisen kommer. helst av allt skulle jag vilja vara klar då men jag har insett att det blir svårt.

Förhoppningsvis återkommer jag inom kort med nya uppdateringar, och då hoppas jag att jag även har kommit på hur det fungerar med det nya bildprogrammet.

Kommentarer
Postat av: Ida Selin

Yay ett blogginlägg! SÅ härligt att få läsa om hur ni har det! Kram

2016-04-01 @ 20:24:26
Postat av: Ida Selin

Yay ett blogginlägg! SÅ härligt att få läsa om hur ni har det! Kram

2016-04-01 @ 20:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0