Badmintonen igår

Morrn morrn!

Igår så var det dags för badminton. Det blev en annorlunda träning. Det var tydligen bara jag och mamma som skulle spela av de ordinarie så min lillebror och min pappa följde med.
Min lillebror har inte spelat så mycket badminton men är allmänt vältränad, min pappa är ett badmintonproffs och jag kommer aldrig att kunna slå honom.

Jag och min lillebror Stefan spelade mot mamma och pappa (pappa gav inte allt...). De vann första set och vi andra, vi spelade om en middag på FRANK så det var höga insatser ;-) väldigt spännande. Tyvärr så vann mamma och pappa det sista setet och alltså hela matchen och en middag på FRANK! Det är de värda.

Sen  körde vi lite olika konstellationer, det var så kul! Det var högt tempo och många bra och långa bollar. Vi spelade i 2 timmar så det blev en bra träning!


Förlorarna...men vi spelade bra ändå (och hade roligt ;-)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det var kul att spela, får vi göra om! :)

2011-04-13 @ 16:02:25
Postat av: Micke

Håller med, de får bli en familjeturnering inom kort! =)

2011-04-13 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0